True Beauty Συμβουλές Διατροφής

Η διατροφή είναι το πρώτο βήμα για ομορφιά που ξεκινά από μέσα προς τα έξω. «Είσαι ό,τι τρως». Όσο περισσότερα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά περιέχει ένα τρόφιμο, τόσο το καλύτερο για τα κύτταρα. Για το λόγο αυτό, προτιμήστε τα τρόφιμα φυσικής προέλευσης, καθώς περιέχουν τις μεγαλύτερες ποσότητες μικροθρεπτικών συστατικών. Εκτός αυτού, φροντίστε να ακολουθείτε αλκαλική διατροφή. Ακολουθεί μια λίστα με τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές τροφές που ενισχύουν την ομορφιά:

  • Το παρθένο ελαιόλαδο περιέχει πολύτιμα λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε, τα οποία βοηθούν στην προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες και καθυστερούν τη διαδικασία της γήρανσης, η οποία προκαλείται από παράγοντες όπως οι ελεύθερες ρίζες. Η κατανάλωση ελαιολάδου ενισχύει επίσης την απαλότητα της επιδερμίδας.

  • Τα αγγούρια, τα κρεμμύδια, οι πατάτες και τα φιστίκια είναι πλούσια σε πυρίτιο, το οποίο υποστηρίζει το συνδετικό ιστό και την ελαστικότητα της επιδερμίδας.

  • Το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών και τα ραπανάκια έχουν αντιοξειδωτική δράση, η οποία υποστηρίζει την υγεία του δέρματος. Επίσης, είναι πλούσια σε σίδηρο, ο οποίος είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την ανάπτυξη των μαλλιών.

  • Το αβοκάντο αποτελεί έναν ασυναγώνιστο συνδυασμό αντιοξειδωτικών και πολύτιμων λιπαρών, τα οποία προστατεύουν το δέρμα από τους περιβαλλοντικούς παράγοντες και την υπεριώδη ηλιακή ακτινοβολία. Μπορείτε να το δοκιμάσετε ως guacamole, με λάιμ και σκόρδο.

  • Ελαττώστε τα απλά σάκχαρα, καθώς επιταχύνει τη διαδικασία γήρανσης της επιδερμίδας. Επομένως, η κατανάλωση γλυκών, λευκού ψωμιού και fast food θα πρέπει να γίνεται μόνο περιστασιακά και με μέτρο.

  • Απολαύστε εποχιακά φρούτα, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Οι φράουλες, τα ακτινίδια και τα φραγκοστάφυλα αποτελούν πολύτιμη πηγή βιταμίνης C και συμβάλλουν στον φυσιολογικό σχηματισμό του κολλαγόνου για τη φυσιολογική λειτουργία του δέρματος.

  • Το μοσχαρίσιο συκώτι προσφέρει μεγάλη ποικιλία σημαντικών μικροθρεπτικών συστατικών, όπως ψευδάργυρος και βιοτίνη, τα οποία συμβάλλουν μεταξύ άλλων στη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης του δέρματος και των νυχιών. Συμπεριλάβετε το στη διατροφή σας!

  • Τα προϊόντα σόγιας περιέχουν πολλά φυτοοιστρογόνα, τα οποία είναι πολύ σημαντικά ιδιαίτερα για τον οργανισμό των γυναικών. Βοηθούν στην ομαλή μετάβαση κατά την περίοδο της εμμηνόπαυσης και επιβραδύνουν τις διαδικασίες αποδόμησης που σχετίζονται με την ηλικία.

  • Πίνετε άφθονο νερό (1,5 – 2,5 L την ημέρα). Η ενυδάτωση διατηρεί τη σφριγηλότητα και προσδίδει υγιή όψη στην επιδερμίδα.

«Το δέρμα είναι ο καθρέφτης της ψυχής». Η καλή διάθεση είναι η καλύτερη συνταγή ομορφιάς. Το γέλιο, η χαρά, η επαφή με τη φύση και τους αγαπημένους μας ανθρώπους μας κάνει καλό και έχει ορατό αποτέλεσμα πάνω μας. Βρείτε χρόνο για να κάνετε πράγματα που σας διασκεδάζουν. Τι σας ευχαριστεί περισσότερο; Τι σας προκαλεί ενθουσιασμό; Σας βοηθά ιδιαίτερα να έχετε θετικούς και υποστηρικτικούς ανθρώπους γύρω σας. Η καλή διάθεση είναι μεταδοτική!

  • Ένας περίπατος στη φύση σας ωφελεί με τους 4 παρακάτω τρόπους:

    1) Μειώνει το στρες
    2) Αναζωογονεί σώμα και πνεύμα
    3) Προσφέρει μια επιπλέον δόση οξυγόνου, η οποία ενισχύει το μεταβολισμό
    4) Τα ήπια ερεθίσματα κρύου αυξάνουν την κυκλοφορία του αίματος. Η επιδερμίδα αποκτά φρεσκάδα και ρόδινη όψη.

    Απολαύστε μια μοναδική αίσθηση ζωντάνιας και βγείτε έξω στη φύση!

  • Ύπνος ομορφιάς. Τίποτα δεν αναζωογονεί καλύτερα την επιδερμίδα από τον άφθονο, ποιοτικό ύπνο. Ακούστε χαλαρωτική μουσική για 15 λεπτά πριν κοιμηθείτε και πηγαίνετε για ύπνο νωρίτερα από το συνηθισμένο 3 φορές την εβδομάδα. Το αποτέλεσμα θα είναι ορατό!

  • Διατηρήστε την ηρεμία σας. Πάντα υπάρχει κάτι που πρέπει να διορθωθεί. Η καθημερινότητά σας είναι γεμάτη υποχρεώσεις, μην το αφήνετε όμως να σας χαλά τη διάθεση. Εάν έχετε ηρεμία και χαλαρή διάθεση, είστε πολύ πιο αποτελεσματικοί.

  • Φροντίστε για τις δικές σας ανάγκες. Το σώμα μας γνωρίζει τι του κάνει καλό, αφουγκραστείτε τις ανάγκες του. Αναρωτηθείτε τι σας κάνει καλό. Πιείτε κάτι, κάντε ένα σύντομο διάλειμμα, ακούστε τη γνώριμη φωνή ενός έμπιστου ατόμου. Φερθείτε καλά στον εαυτό σας!

  • Η σάουνα βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας. Ο ιδρώτας απομακρύνει τους ρύπους, όπως το σμήγμα και τα σωματίδια των ρύπων, προσφέροντας κατ’ αυτό τον τρόπο καθαρότερο δέρμα. Είναι πολύ σημαντικό να αφαιρείτε πάντα πρώτα το μακιγιάζ σας!

  • Ηλιοθεραπεία με μέτρο. Η ελαφρώς μαυρισμένη επιδερμίδα είναι όμορφη στην όψη, ωστόσο η υπερβολική έκθεση στον ήλιο επιταχύνει τη γήρανσή της. Βρείτε τη χρυσή τομή και μην παραλείπετε την περιποίηση της επιδερμίδας πριν και μετά την έκθεση στον ήλιο!

  • Ηλιοθεραπεία με μέτρο. Η ελαφρώς μαυρισμένη επιδερμίδα είναι όμορφη στην όψη, ωστόσο η υπερβολική έκθεση στον ήλιο επιταχύνει τη γήρανσή της. Βρείτε τη χρυσή τομή και μην παραλείπετε την περιποίηση της επιδερμίδας πριν και μετά την έκθεση στον ήλιο!

Η τακτική άσκηση χαρίζει νεανική όψη στο δέρμα, μεταξύ άλλων λόγω της ενίσχυσης της κυκλοφορίας του αίματος. Μετά από μερικές μόνο εβδομάδες, οι μηνυματοφόρες ουσίες των μυών επιδρούν σημαντικά στα ανώτερα στρώματα της επιδερμίδας, κάνοντάς τη να δείχνει από 5 έως 15 χρόνια νεότερη. Επομένως, η σωματική άσκηση είναι το κλειδί για να αποκτήσετε πιο υγιή επιδερμίδα και πιο σφιχτό συνδετικό ιστό.

  • Εντάξτε το περπάτημα ή το τρέξιμο στην καθημερινότητά σας12-15 λεπτά περπάτημα ή τρέξιμο την ημέρα παρουσιάζουν αποδεδειγμένα ορατά θετικά αποτελέσματα, όπως τη σύσφιξη του συνδετικού ιστού και την αναζωογόνηση της επιδερμίδας. Ξεκινήστε τώρα!

  • Εξασκήστε τους μυς σας. Οποιοδήποτε είδος μυϊκής άσκησης παράγει αναζωογονητικές ουσίες (μυοκίνες), οι οποίες μεταξύ άλλων έχουν θετική επίδραση στην επιδερμίδα. Είτε πηγαίνετε στο γυμναστήριο, είτε γυμνάζεστε στο σπίτι με κλασικές ασκήσεις όπως καθίσματα, κοιλιακοί ή push-ups, έχει σημασία να το κάνετε συστηματικά.

  • Το τραμπολίνο σας ωφελεί. Τα άλματα με τραμπολίνο ενισχύουν τις ίνες κολλαγόνου, οι οποίες συσφίγγουν την επιδερμίδα και διεγείρουν την αποτοξίνωση του ιστού, ενώ καταπολεμούν την κυτταρίτιδα και τη χαλαρότητα της επιδερμίδας. 5 μόλις λεπτά την ημέρα κάνουν θαύματα!

  • YogaΤο κλασικό πλέον είδος άσκησης από την Άπω Ανατολή είναι ένας καλός τρόπος για να κάνετε διατάσεις, ενώ βοηθά στην ενδυνάμωση και στη χαλάρωση ταυτόχρονα. Η μείωση του στρες βελτιώνει επίσης την ποιότητα του ύπνου και έχει θετική επίδραση στην ομορφιά σας.

  • Η γυμναστική προσώπου είναι η νέα τάση. Η εξάσκηση των μυών του προσώπου οδηγεί αποδεδειγμένα στη μείωση των ρυτίδων έκφρασης. Για παράδειγμα, τοποθετήστε τον αντίχειρα και το δείκτη γύρω από τα μάτια σας σαν ένα ζευγάρι γυαλιά και τεντώστε απαλά το δέρμα προς τα πάνω και προς τα κάτω. Κρατήστε κλειστά τα βλέφαρά σας. Φυσικά, η καλύτερη γυμναστική για το πρόσωπό σας είναι το εγκάρδιο γέλιο!

  • Κάντε μασάζ. Το είδος του μασάζ είναι καθοριστικό. Το μασάζ συμβάλλει στην αποτοξίνωση και στη χαλάρωση της επιδερμίδας και του συνδετικού ιστού, ενώ διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος.

  • Βούρτσισμα. Μπορεί να μην είναι πια στη μόδα, αλλά το βούρτσισμα τεντώνει το συνδετικό ιστό και κάνει μια απαλή απολέπιση στην επιδερμίδα, ενώ ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος.

  • Τεντωθείτε. Εάν παραμένετε καθιστοί για πολλή ώρα, αυτό ενδέχεται να προκαλέσει τη συγκέντρωση του αίματος στα πόδια και τη γενική χαλάρωση των μυών. Φροντίστε να σηκώνεστε όρθιοι σε τακτά χρονικά διαστήματα, τεντώστε τα χέρια προς τα πάνω, περπατήστε λίγο και τραβήξτε τους ώμους προς τα πίσω. Κάθε τέντωμα δίνει μια μικρή ώθηση στον συνδετικό ιστό.

Αρέσει σε %d bloggers: